שאלות ותשובות

 

              

              

 

שאלות כלליות בנוגע לשירות:

מהו שירות איתותים?

שירות האיתותים הוא שיווק השקעות שניתן באופן אחיד ובאמצעים מקוונים בלבד, למספר לקוחות בו זמנית ואינו מותאם לצרכיו של אדם מסוים.

 

מה כולל שירות איתותים?

שירות איתותים יכלול בין היתר מתן סקירות, ו/או המלצות ביחס לניירות ערך, לנכסים פיננסיים, מט"ח, התייחסות מאקרו או מיקרו.

 

על מה מבוססות ההמלצות?

ההמלצות הניתנות במסגרת שירות האיתותים עשויות להיות מבוססות, בין היתר, על ניתוח טכני של ניירות ערך, נכסים פיננסיים ושווקי הון בארץ ובעולם, ניתוחי מאקרו, ניתוחי מיקרו, אסטרטגיות מסחר, אסטרטגיות השקעה ועוד.

 

מה תוקף ההמלצה?

המלצה הניתנת במסגרת שירות איתותים נכונה לאותו יום בו ניתנה ו/או לאותו המועד שצוין בה.

אלומות אינה עוקבת ואינה מתחייבת לעקוב אחר כדאיות ההחזקה בנייר הערך או בנכס הפיננסי לגביו ניתן השירות, לאחר מועד מסירת ההמלצה במסגרת האיתותים או אחר התפתחות השווקים ו/או השפעת איזה מהדברים האחד על השני.

 

לאן מועברת ההמלצה?

האיתות  מועבר לכתובת הדוא"ל של הלקוח שנמסרה בעת ההצטרפות לשירות. במקביל, מתקבלת הודעת SMS המעדכנת כי התקבל איתות ומאפשרת מעבר לצפייה באיתות.

 

מהי התשואה שניתן להשיג בשירות האיתותים?

לצערנו, בהתאם להוראת רשות ניירות ערך, איננו רשאים לפרסם מידע בקשר לתשואות עבר של ניירות ערך שפורסמו לגביהם איתותים.

 

כיצד ניתן לשוחח עמכם בטלפון ולקבל מידע נוסף לגבי השירות?

היות ושירות האיתותים אינו מותאם לצרכיו הייחודיים של כל לקוח, רשות ניירות ערך אוסרת על קיום אינטראקציה כלשהי בין גורם אנושי מטעם אלומות לבין הלקוח, למעט תמיכה טכנית בנוגע לשירות שניתן להעביר לכתובת דוא"ל הבאה: itutimalumot@honline.com.

שאלות כלליות נוספות לגבי השירות, מעבר לתמיכה טכנית, ניתן להעביר לכתובת הדוא"ל שלעיל ואלומות תעשה כל מאמץ לפרסם את השאלה והתשובה במסגרת דף זה.

 

 

שאלות הקשורות ברישום לשירות:

 איך נרשמים לשירות?

על מנת להירשם לשירות יש למלא את פרטיך בתחתית המסך ולבחור במסלול המוצע מבין השירותים הבאים:

- מסלול שירות איתותים לשוק הישראלי

- מסלול שירות איתותים לשוק האמריקאי

- מסלול שירות איתותים משולב לשוק הישראלי ולשוק האמריקאי

כעבור מספר דקות משליחת הפרטים, תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני לינק (קישור) לשאלון התאמה לשירות. במידה ותימצא מתאים לשירות, תועבר לחתימה דיגיטלית על הסכם ההתקשרות.

 

מדוע אני נדרש למלא שאלון התאמה לשירות ומה נכלל בשאלון?

מטרת השאלון היא לבחון האם הנך מבין את מהות השירות והסיכונים שכרוכים בו. 

 

למה ההצטרפות כל כך מסובכת ואי אפשר להצטרף אליו באמצעות שיחה עם נציג אלומות בטלפון?

כאמור, מאחר שמדובר בשירות אשר אינו מותאם לצרכיו הייחודיים של כל לקוח, רשות ניירות ערך אוסרת על קיום אינטראקציה כלשהי בין גורם אנושי מטעם אלומות לבין הלקוח, למעט תמיכה טכנית בנוגע לשירות.

 

מהי עלות ההצטרפות לשירות?

117 ₪ לשירות איתותים לשוק הישראלי.

235 ₪ לשירות איתותים לשוק האמריקאי (כולל תוך יומי).

295 ₪ למנוי משולב הכולל את שני השירותים גם יחד.

*כל המחירים שלעיל כוללים מע"מ.

 

באיזה שלב של תהליך ההצטרפות מזינים פרטי כרטיס אשראי?

בעת הרישום לשירות, במסגרת החתימה הדיגיטלית על הסכם ההתקשרות.

 

האם קיימת תקופת התנסות לשירות לפני ההצטרפות בפועל?

לא. קבלת השירות מותנית במילוי השאלון ובחתימה על הסכם ההתקשרות והמסמכים הנלווים. באשר לתשלום, הגבייה בפועל עבור השירות תחל רק ב-1 לחודש העוקב למועד הרישום.

 

 מהו מועד ביצוע החיוב?

החיוב בפועל יתבצע בהתאם לתאריך חיוב כרטיס האשראי של הלקוח.

 

 האם ניתן לבטל את המנוי לשירות בכל שלב?

בהחלט. בכל שלב לניתן לבטל את המנוי לשירות וזאת באמצעות פנייה לתיבת דוא"ל של התמיכה הטכנית : itutimalumot@honline.com . לאחר שליחת הפנייה, המנוי יבוטל בסוף החודש בו התבצעה הפנייה ולא יבוצע חיוב בחודש הבא.

 

האם אקבל חשבונית/קבלה לאחר כל תשלום?

בתחילת כל חודש, עם שידור החיובים לחברת האשראי, תשלח אליך קבלה לתיבת הדואר האלקטרוני שרשומה במערכת.

 

האם ניתן לשלם באמצעות הוראת קבע או מזומן?

לא.

 

האם ניתן לקבל העתק מהסכם ההתקשרות?

הסכם ההתקשרות נשלח אליך בדואר האלקטרוני עם השלמת תהליך ההרשמה לשירות.

 

האם ניתן במהלך מתן השירות לעבור בין מסלולים?

ניתן לעבור בין מסלולים וזאת באמצעות פנייה אל התמיכה הטכנית בכתובת הדוא"ל: itutimalumot@honline.com .

 

 

שאלות הקשורות באופן השימוש באיתות

האם האיתות טוב ליום שבו ניתן בלבד? האם איתות מתבטל אם לא נקלט באותו יום?

אכן כך! איתות רלבנטי ליום המסחר בו הוא ניתן. ביום שלמחרת הוא איננו רלבנטי עוד ואפשר לבטלו.

 

מתי יש לפתוח את העסקה ומתי יש לסגור אותה?

כל איתות תקף ליום בו הוא ניתן בלבד.  פתיחה וסגירת האיתות יש לבצע בהתאם לתוכן האיתות שנשלח.

הערה כללית: סגירת העסקה היא בהתאם לשער הסטופ או ליעד. באיתותים לשוק הישראלי, כאשר הנייר הגיע ליעד או חצה את ה"סטופ" מומלץ להמתין לקראת סוף יום המסחר (למשל 15 דק' לפני) על מנת להיות קרובים ככל שניתן לשער הסגירה.

 

האם להשתמש בסטופים אוטומטיים?

אנו ממליצים שבאיתותים לשוק הישראלי, לא לעשות שימוש בסטופים אוטומטיים, אלא להמתין לסוף יום המסחר (עד 15 דק' לפני) ואז למכור. כאמור ההחלטה בפועל כיצד לפעול היא של הלקוח בלבד.

 

המניה שבגינה ניתן איתות LONG יורדת, האם לחכות לשינוי כיוון ורק אז לקנות?

במידה והדבר מתרחש ביום בו ניתן האיתות והנייר נמצא בטווח שצוין כרלבנטי לאיתות - אין צורך להמתין וניתן לבצע את האיתות.

לדוגמא, אם ניתן איתות למניית X לקנייה בשער 100 עד 101 והמניה יורדת עם פתיחת המסחר, אך לא חצתה מטה את רמת 100 – האיתות עדיין בתוקף.

 

האם אפשר למכור חלק מהפוזיציה? 
כן. משקיע/סוחר הרוצה להגדיל את הסיכון בעסקה יכול לחסל/למכור רק חלק מהעסקה בעקבות הגעת המחיר לסטופ או ליעד, ואת המשך ניהול העסקה לעשות על פי ניתוח אישי שלו, ללא קשר לנאמר באיתות.

 

הקישור לאיתות מוביל להודעה ש"היום לא יישלח איתות", מדוע ?

לעיתים ומתוך רצון לצמצם סיכונים ולדייק את נקודות התזמון והכניסה לעסקאות, מחליט בעל הרישיון, שביום מסוים רצוי שלא לבצע מסחר או לפתוח פוזיציה חדשה. ביום כזה עדיפה "ישיבה על הגדר" ולכן נשלחת הודעה כי "היום לא יישלח איתות". המטרה הינה להגן על המשקיעים מפני ביצוע עסקאות מיותרות וריבוי עסקאות בעתות בהן הסיכון גבוה.

 

האם האיתותים הם רק על מניות?

האיתותים הינם על כל נייר אשר נסחר בבורסה מוכרת ורשומה כדוגמת הבורסה בתל אביב או הבורסות בארה"ב. איתות יכול להינתן גם על תעודות סל מט"ח או ETF.

 

האם ניתן לצפות ברשימת העסקאות הפתוחות שביצעתי בהתבסס על האיתותים שהועברו?

לא. מעקב אחר רשימת העסקאות הפתוחות מתבצע על ידי הלקוח בלבד ובאחריותו המלאה. למען הסר ספק, האיתות  נכון לנקודת הזמן בה הוא ניתן.

 

מדוע לעיתים נשלחות סקירות על מדדים זרים (בעיקר בארה"ב) במסגרת מסלול שירות איתותים על השוק הישראלי ?

מעת לעת נשלחות סקירות שוק כלליות, שלעיתים כוללות גם סקירה על מדדים מרכזיים בחו"ל (בעיקר בארה"ב), מתוך תפישה כי יש לעקוב אחר השווקים העולמיים שכן אלה משפיעים במידה רבה גם על הנעשה בבורסה בת"א.

 

 

שאלות הקשורות בתמיכה טכנית

כללי: בכל בעיה או שאלה הקשורה בתמיכה טכנית בשירות, ניתן לפנות לכתובת הדוא"ל הבאה: itutimalumot@honline.com ונציג תמיכה טכנית מטעם אלומות יצור עמכם קשר. להלן שאלות ותשובות בנושאים נפוצים הקשורים בתמיכה טכנית:

 

מדוע אני לא מצליח לפתוח את האיתות דרך מכשיר הטלפון הנייד?

טלפונים מסוימים, בעיקר מסוג אנדרואיד, כוללים מספר דפדפנים. אנו ממליצים להשתמש בדפדפן מסוג כרום אשר פותח בקלות מסמכים. במקרה בו האיתות לא נפתח מומלץ לשנות את הגדרות הדפדפן לפתיחת קבצים. להדרכה בנושא, ניתן לפנות לכתובת הדוא"ל שמופיעה לעיל. 

 

מדוע המערכת לא מזהה את תעודת הזהות שלי כסיסמא?

יש לשים לב כי ברוב המקרים תעודת הזהות במערכת מופיעה עם הספרה "אפס" בהתחלה ולכן חשוב לא להשמיט אותה בעת הכניסה לשירות.

בכל בעיה אחרת בכניסה לשירות, יש לפנות לכתובת הדוא"ל שמופיעה לעיל.

 

טעיתי בהזנת תעודת הזהות בעת הרישום לשירות. כיצד ניתן לתקן זאת?

במקרה כאמור, אנא פנה לתמיכה הטכנית של אלומות בכתובת הדוא"ל שמופיעה לעיל ונציג טכני מטעמנו יצור עמך קשר.

 

כיצד אפשר לשנות את כתובת המייל או מספר הטלפון לקבלת איתותים?

כל שעליך לעשות הוא לשלוח אלינו מייל לכתובת הדוא"ל שמופיעה לעיל ובו לציין את מספר ת.ז. שלך, שמך המלא והפרטים החדשים אותם תרצה לעדכן.

 

 

 

דף הבית
תחומי פעילות

תיקי השקעותקרנות נאמנותניהול עושר משפחתישירותי איתותיםאלומות הון-ליין

אודות

אודות אלומותחברי הנהלהגילוי נאותתנאי שימוש (רשימת תפוצה)

זירת תוכן

מחקר ואסטרטגיהגיליון תחזיותבלוגיםניהול כספי ציבור וניהול סיכוניםאלומות בתקשורת

צור קשר

צור קשרפניות הציבורדרושים



תיקי השקעות

נעים להכיר - הצוותיתרונות ניהול תיק באלומותהמוצרים שלנופילוסופיית השקעות ניהול תיקים בפיקוח הלכתי

קרנות נאמנות

נעים להכיר - הצוותקרנות נאמנות קרנות נאמנות בפיקוח הלכתי

ניהול עושר משפחתי

אודות ניהול עושר משפחתימה כולל השירותשלבי העבודההיתרונות הגדולים שלנו:

המומחים של אלומות סוקרים ומנתחים עבורכם את שוק ההון
הירשמו עכשיו!


טבלת הסבר פרופילי חשיפה
שיעור השקעה מרביחשיפה למניותחשיפה למט"ח
0%00
עד 10%1A
עד 30%2B
עד 50%3C
עד 120%4D
עד 200%5E
מעל 200%6F

(!) - הוספת סימן קריאה משמעה כי הקרן עשויה ליצור חשיפה לאג"ח שאינו בדירוג השקעה. אג"ח שאינה מדורגת בדירוג השקעה : אג"ח קונצרנית ו/או אג"ח שהנפיקה מדינה שאינה מדינת ישראל, שאינה מדורגת או שהיא מדורגת בדירוג נמוך מ- (BBB-) או מדירוג מקביל לו".